کانون فرهنگی تربیتی شهدای هفتم تیر شهرستان طبس

کانون فرهنگی تربیتی شهدای هفتم تیر شهرستان طبس

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بمناسبت سالروز آغاز امامت ولیعصر(عج) مسابقات فرهنگی در سطح مدارس شهرستان طبس توسط کانون در دوره ابتدایی با عنوان «جوانه های انتظار» و در دوره های متوسطه اول و دوم با عنوان «نگین آفرینش» برگزارشد. در این راستان بیش از 6000 دانش آموز شرکت نموده که با بررسی پاسخنامه های واصله ، برای تعداد 296 نفر از دانش آموزان هدایایی به مدارسشان ارسال گردید. هزینه چاپ برگه های مسابقه و هدایای مربوطه مبلغ 20 میلیون ریال بوده که توسط فرهنگیان خیّر شهرستان طبس تأمین گردید.



چهارمین جلسه گفتمان دینی بمنظور پاسخ به سؤالات و شبهات دانش آموزان در زمینه های اعتقادی ، احکام و اخلاقی دانش آموزان ، در دبیرستان شهید نواب صفوی برگزار شد. این مراسم که با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر آغاز گردید ، حجه الاسلام نسیانی ، از فضلای حوزه علمیه در آغاز به بیان برخی مباحث معرفتی پرداخت و در ادامه به سؤالات دانش آموزان پاسخ داد.



گردهمایی مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان با همکاری کانون و در محل سالن همایشها برگزار شد. در این مراسم معاون محترم مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان ، معاون پرورشی ، مدیر کانون و کارشناسان حوزه ستادی معاونت پرورشی به بیان مطالبی در حوزه کاری خود پرداخته و نسبت به هماهنگی و اهتمام لازم در انجام فعالیتهای پرورشی مدارس تأکید شد.



سومین گفتمان دینی توسط کانون در سال تحصیلی 97-96 در محل دبیرستان نمونه دولتی فردوسی برگزار شد. در این مراسم ، استاد قدوسی با شیوه پرده خوانی به تبیین برخی مباحث معرفتی پرداخت و در ادامه به سؤالات دانش آموزان پاسخ داد. مشارکت فعال دانش آموزان در مباحث مطرح شده قابل توجه بود که به تعدادی از آنان نیز هدایایی اهداء شد.

دومین جلسه گفتمان دینی در محل دبیرستان نمونه دولتی حضرت رسول اکرم(ص) برگزارشد. در این مراسم که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء آغاز گردید ، استاد قدوسی به تبیین مباحث معرفتی پرداخت. مشارکت فعال دانش آموزان در مباحث مطرح شده در این جلسه قابل توجه بود. 




اولین جلسه گفتمان دینی بمنظور پاسخ به سؤالات و شبهات دانش آموزان در موضوعات اعتقادی ، دینی ، اخلاقی و احکام با حضور استاد قدوسی از فضلای حوزه علمیه در محل دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا برگزار شد. این مراسم با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امام جمعه محترم موقت طبس آغاز و در ادامه ، استاد قدوسی با شیوه پرده خوانی به بیان برخی مطالب پرداخت. در ادامه به سؤالات دانش آموزان پاسخ داده شد و به تعدادی از دانش آموزان فعال در مباحث جلسه نیز هدایایی اهداء گردید.